Indice del forum

Clan Friends Lineage2

Clan Friends Lineage2

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

waarbij ik en ongeveer vijf
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
lasky1994

Etą: 34
lasky1994 is offline 

Localitą: ZVB
Interessi: ah
Impiego: ah

MessaggioInviato: Ven Gen 11, 2019 7:01 am    Oggetto:  waarbij ik en ongeveer vijf
Descrizione:

Meer positieve kanten - mijn lieve vrienden, die een aantal schitterende PB's hebben geklokt. Petje af voor Sophie, voor een PB en sub 3h 30min finish, gestimuleerd door "Metronome" Shaun. Aan Susie en Emily die de vier uur durende groepen aflegden - de eerste dagen na een episch lijdensfeest in de Marathon des Sables, de laatste zes dagen na het runnen van Boston Marathon. Voor Tim, die net als ik een slechte dag had, maar doorvechtte om toch te finishen (Tim, je zult
altijd de JUISTE Tim Jones voor ons zijn).

En enorm veel dank aan Ben, die van pacemaker tot kindermeisje uitging, en daarna een ge?mproviseerde
krachtsessie moest uitvoeren, waarbij ik en ongeveer vijf tassen droeg toen ik uit elkaar viel over de lijn.

Ik heb een blijvend dom gevoel dat
ik mensen in de steek heb gelaten. Het is puur ijdelheid, echt waar, want ik weet dat niemand behalve ik echt moet of zou geven, maar mijn vrienden en familie en jullie zijn zo ondersteunend geweest dat ik een schuld voel die ik verschuldigd ben, is niet echt terugbetaald. Ik wilde zo graag de trots van mijn kinderen zien als ik het deed, maar ik veronderstel dat ik tenminste hun niet-aflatende steun in cake
kan terugbetalen.

Dus bedankt voor alles. Bedankt voor alle mooie berichten op Strava en Twitter - zowel voor als na. Marathons zijn brutaal
als ze fout gaan, en deze heeft me geestelijk en lichamelijk gehavend. Maar ik kom er terug. Tenzij ik natuurlijk gewoon besluit om het
verstandige te doen en een professionele koeketer te worden. Dat is een ding, toch?
Adv

MessaggioInviato: Ven Gen 11, 2019 7:01 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a:  
Puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Puoi rispondere ai Topic in questo forum