Indice del forum

Clan Friends Lineage2

Clan Friends Lineage2

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

re din egen vejrtr
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
lasky1994

Etą: 34
lasky1994 is offline 

Localitą: ZVB
Interessi: ah
Impiego: ah

MessaggioInviato: Lun Gen 14, 2019 6:11 am    Oggetto:  re din egen vejrtr
Descrizione:

Jeg har ogs? aldrig f?r gjort et l?b, hvor k?rer med ?retelefoner blev specielt opmuntret. Men den fysiske race var delvist et udstillingsvindue til Run the Solar System-appen, der blev skabt af British Science Association og (holdet bag
spillet Zombies, Run!). Denne gratis app sporer din position ved hj?lp af GPS, og n?r du n?r positionen p? hver planet, bel?nnes du med en smule kommentarer og nogle originale optagelser fra planetariske missioner. De indre planeter er virkelig t?
t p? solen, s? inden for den f?rste halv kilometer havde jeg vildt forbi Mercury, Venus, Earth og Mars og var godt p? vej til asteroideb?ndet.

Jeg havde ikke betalt nok opm?rksomheden til appen p? forh?nd, s? jeg havde ikke indset, at jeg skulle give den adgang til min normale l?bemusik for at spille ind mellem planeterne. Men et sted lige efter Mars
besluttede jeg at jeg foretrak det p? den m?de. N?r du har ?retelefoner i, men ingen lyd spiller igennem dem, kan du kun rigtig h?re din egen vejrtr?kning. Og det l?d bekendt - for det er det du h?rer i sci-fi-film, n?r en astronaut er inde i
et mellemrum i tomrummets tomhed. Det er en ensom lyd, og det f?ltes hensigtsm?ssigt. Dette er hvad ?gte rumrejse handler om: eksisterer med dig selv som du rejser udad i meget, meget lang tid. Det er en ide om, at ultramarathonl?berne vil v?re
meget bekendt med. I mit tilf?lde m?tte jeg kun k?re en kilometer til Jupiter, mens den var omgivet af mennesker midt i London. Jeg ville normalt ikke bat et ?jenl?g om at k?re den afstand. Men l?bet var n?ppe begyndt, og mit perspektiv p? afstanden til de ydre planeter var allerede ?ndret. Jeg arbejdede ud efter at min tilsvarende race tempo var lidt mere
end seks gange lysets hastighed, p? skalaen af ??race solsystemet (g? mig!). Alligevel var afstanden mellem Saturn og Uranus en hel tredjedel af kurset. Jeg havde aldrig virkelig v?rdsat, hvor meget l?ngere v?k de ydre planeter virkelig
er.
Adv

MessaggioInviato: Lun Gen 14, 2019 6:11 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a:  
Puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Puoi rispondere ai Topic in questo forum