Indice del forum

Clan Friends Lineage2

Clan Friends Lineage2

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

tijdje zag evolueren
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Banning

Banning is offline 

italy
MessaggioInviato: Lun Gen 14, 2019 6:08 am    Oggetto:  tijdje zag evolueren
Descrizione:

Het bovendeel is volledig
opnieuw ontworpen vanaf de 3s. Deze update bracht een heel ander materiaal met zich mee. Het model van dit jaar maakt gebruik van het veel traditionelere gaas dat op de meeste hardloopschoenen te vinden is.

De update verplaatst ook het bovenste om bijna volledig naadloos te zijn. Dit zorgde voor een nog comfortabeler loopervaring tijdens het dragen.

Het bovenwerk was zacht en ondersteunend. De hiel sluit goed aan, en de middenvoet is ondersteunend en strak en loopt dan heel mooi in de voorvoet.

De teenendoos is ongelooflijk ruim en laat je voeten spreiden terwijl je op de vlucht bent. Dit zorgt voor een comfortabeler gevoel als u langere afstanden aflegt.

Net als aan de bovenkant van de GOrun 5, is een van mijn favoriete functies iets heel kleins in detail. Dat zou zijn dat op de hiel van het bovendeel, ze een tab plaatsten genaamd "Quick-Fit" om de schoen gemakkelijk aan
en uit te trekken.

Het is iets dat de meeste mensen over het hoofd zouden zien, maar dit tabblad werkt zoveel beter dan degenen die ik op andere schoenen heb gezien en het werd enorm op prijs gesteld.

Het bovenwerk past qua maat, omdat mijn maat 13 precies past zoals ik ze graag wil - met een beetje ruimte over in de teenbox voor landen en tenen.

Uiteindelijk is dit een geweldig aanbod van een up-and-running bedrijf. Skechers heeft een aantal geweldige nieuwe schoenen in zijn toplijn aangeboden.

De GOrun 5s zijn een van mijn favoriete raceschoenen van het jaar geweest, ze hebben het echt uit het park geslagen en deze trailschoenen hebben het voorbeeld gevolgd.

Hoewel het geen perfect product is, zijn deze schoenen een geweldig aanbod. Ze hapten slechts een beetje in één gebied (enkeldruk en lichte onvastheid als gevolg van hoge stapelhoogte op smalle paden) en blonken
uit in vele andere.

Ik nam deze schoenen op veel verschillende oppervlakken - grindpaden, vuil, onverharde landweggetjes, beboste enkelspoor, rotsachtige op-en-heuvelhellingen, rutty-paden, stroomversnelling - en de tractie- en zooleenheid ongelooflijk goed voorgevormd.

Deze schoenen brachten me van 6 tot 14 mijl en maakten me nooit ongemakkelijk of hadden mijn voeten of kuiten moe.

Skechers blijft bewijzen dat hun topschoenen gelijk zijn aan de taak van alle grote merken. Deze schoenen kunnen gemakkelijk in de rotatie van een trailrunner worden geschoven wanneer u een hoge kilometerstand bijhoudt.

Hoewel niet zo erg, waren er aspecten van de schoen die moesten worden aangepakt, zoals de smalle pasvorm en mogelijk een beetje meer vergevingsgezindheid in termen van demping.

Voer de 6 vorig jaar in die de eerste grote veranderingen in een tijdje zag evolueren van de schoen van een goede trailschoen naar een geweldige
trailschoen.

Toen ik mijn testpaar van 7's ontving, kon ik veranderingen in de rechterbovenhoek zien en eenmaal op de pasvorm was het merkbaar anders, zowel goed als slecht.

Mijn eerste uitstapje in de schoen voelde aan als de 6 omdat de tussenzool en buitenzool redelijk onaangetast zijn gebleven en de schoen net zo goed of niet beter presteerde dan ik had verwacht.
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv

MessaggioInviato: Lun Gen 14, 2019 6:08 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a:  
Puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Puoi rispondere ai Topic in questo forum