Indice del forum

Clan Friends Lineage2

Clan Friends Lineage2

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

uger til London Marathon
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
lasky1994

Etą: 33
lasky1994 is offline 

Localitą: ZVB
Interessi: ah
Impiego: ah

MessaggioInviato: Lun Gen 14, 2019 5:42 am    Oggetto:  uger til London Marathon
Descrizione:

Selv tilskuere
udfordres: deres
syn p? l?berne er ofte skjult af tr?er. Og det er f?rst, f?r de seniorer - nogle svimlende med tr?thed - tragtes mod deres m?l gennem en "lane", der er sikret med orange plastnet, at de endelig er synlige for den prisv?rdige samling ved broen.

Min 16-?rige barnebarn, Harry, sk?d ned p? de glatte bakker, men hans egentlige finish sluttede ham i fjerdepladsen i l?bet af 21'erne handicap race (han er bumped op over hans aldersgruppe som han k?rer for Cumbria). Min granddatter Ishbelle, 11, blev voldsomt opretst?ende mens hun kom ned for at
komme hjem til anden pige i under-13'erne. Hail til alle disse p?ne unge atleter, deres blomstrende talent blomstrer som de pearly hvide snedr?ber dinglende
i drift fra oprejst og slanke stilke. Fire uger til London Marathon. Fire uger indtil chokolade, store glas hvidvin og en hel pose M & S-syltet?tter - inhaleret
i stedet for spist. Jeg tror altid, at 'taper' er en temmelig vage betegnelse, da jeg allerede har lavet mit l?ngste l?b (uger siden) og nu min sidste 20 + miler, men stadig har en masse h?rde l?b at g?re. Jeg f?ler dog, at slutningen begynder at n?rme sig. Og takke gud for det.

G?rens sidste 20 miler blev udf?rt p? Kingston Breakfast Run, et l?b jeg grundigt anbefaler for dem, der
bor t?t nok. Der er 8,2,16,2 og 20,1 mile muligheder, en flad rute og gode godisposer med Lidls fineste. Hvem ville ikke k?re 20,1 miles for jordn?ddesm?r?
* Og hvem ville ikke st? op kl. 5 p? mors dag, ogs? den dag, hvorn?r klokkerne g?r tilbage, for at spise morgenmad i tide?
Adv

MessaggioInviato: Lun Gen 14, 2019 5:42 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a:  
Puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Puoi rispondere ai Topic in questo forum