Indice del forum

Clan Friends Lineage2

Clan Friends Lineage2

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

jeg endda ikke betragte
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
lasky1994

Etą: 34
lasky1994 is offline 

Localitą: ZVB
Interessi: ah
Impiego: ah

MessaggioInviato: Lun Gen 14, 2019 4:32 am    Oggetto:  jeg endda ikke betragte
Descrizione:

Hvad er det v?rste ved at k?re? Nogle dage alene k?rer er det, jeg har brug for, det er den frigivelse fra alle andre ting, jeg m?ske bekymrer mig om. Men den ting jeg n?d mindst var ensomheden. Der er ikke noget mere ensomt end
opkaldslokalet f?r OL eller et stort l?b. Fordi du bliver
kaldt igennem og det er du og 11 andre atleter, alle
nerv?se i fuldst?ndig stilhed. Jeg var fint p? startlinjen.
Men angsten i den time, n?r du har forst?et, at ingen andre kan hj?lpe dig ...

Og det bedste? Det l?bende samfund, med en kilometer. Jeg har faktisk lavet noget om mental sundhed og sport, og hvordan det har p?virket mig, og svaret var s? positivt. S? mange mennesker er forbundet med noget aspekt af, hvad jeg havde skrevet om. Nogle gange kunne jeg endda ikke betragte en stor del. M?den folk reagerede p?, og hvordan folk st?tter hinanden fra eliteniveau ned til en person, bare ved at komme rundt om deres f?rste 5k. Det er bare fantastisk.

Hvad er din post-race overb?renhed? Jeg holder det helt enkelt. En burger. En stor burger, milkshake, ?l. Den slags
kombination.

Hvad med f?r, hvad er en pre-session morgenmad?
Jeg er ret konservativ, jeg sidder lige med gr?d med
nogle fr? og frugt. M?ske nogle frugtsaft. Jeg ville aldrig have nogen produkter f?r tr?ning. Og bare vand i tr?ning. Derefter genoprettes ting bagefter. Rigtig grundl?ggende dog.

Hvem er din favoritl?ber at se? Jeg voksede lige efter ?ra af Coe og Ovett. Live, jeg s? Hicham El Guerrouj. Han var bare utrolig. Og hans historie - faldende p? en OL, bliver sl?et p? linjen og derefter f? sin dobbelte i Athen. Og han havde den smukkeste l?bestil.

Adv

MessaggioInviato: Lun Gen 14, 2019 4:32 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a:  
Puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Puoi rispondere ai Topic in questo forum