Indice del forum

Clan Friends Lineage2

Clan Friends Lineage2

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

grano a causa del suo basso contenuto
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno


 
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Banning








Registrato: 15/01/18 10:12
Messaggi: 1643
Banning is offline 







italy
MessaggioInviato: Mer Giu 12, 2019 10:16 am    Oggetto:  grano a causa del suo basso contenuto
Descrizione:
Rispondi citando

Omdat ik inwoner ben van Estes Park, Colorado, zou je kunnen veronderstellen dat ik een thuisveldvoordeel heb in onze lokale marathon. Inderdaad, veel experts zeggen
dat training over de daadwerkelijke cursus de ideale fysieke en mentale voorbereiding is voor wat je te wachten staat op de racedag. Maar ik had het gevoel dat ik te veel wist. Kilometers voor de gevreesde klim rond kilometer 17, waren mijn lichaam en psyche alweer in afwachting van afkeer. Ik reed op een vroege afdaling en vertraagde toen langzaam naar beneden op een relatief vlak stuk voor de grote klim, twee stemmen in mijn hoofd die ruzie maakten over de vraag of ik tijd moest besparen of energie moest besparen. Tegen de tijd dat ik tegenover die heuvel stond, waren mijn quads vernield en mijn momentum was onderdrukt door zenuwen. Het werd uiteindelijk een van mijn langzaamste eindtijden ooit.

Bestudeer het profiel van de cursus en plan trainingen die passen bij het terrein dat je tegenkomt. Als je aan het trainen bent voor een
heuvelachtige race, breng dan een dag per week een training op uphill en downhills. "Je moet leren hoe je soepel en effici?nt bergaf kunt lopen, zodat je schokken kunt opvangen met je quads", zegt Sean Coster, een coach en inspanningsfysioloog uit Portland, Oregon "en leert ook hoe je overgaat naar bergopwaarts wanneer je je bent excentrisch moe van het afdalen. "Neem krachttrainingsoefeningen op, zoals lunges en squats, in je routine en doe een paar heuvelherhalingen aan het einde van een run als je al moe bent.

Gebruik visualisatie en mantra om terreur tegen te gaan. Een paar weken voor de racedag zie je jezelf heuvelopwaarts rennen met kracht en kracht, "je knie?n oppakken, je armen pompen en diep ademhalen", zegt sportpsycholoog Kay Porter, Ph.D., auteur van The Mental Athlete . Stel een mantra op als "sterk" of "krachtig". Plan
om op die afbeeldingen en woorden te putten. Zodra het geweer afgaat, neem je race één mijl per keer. "Mensen lopen voorop en gaan uit hun dak," zegt Porter. "Probeer in het moment te blijven."

Afgeleid door glorieuze uitzichten, rockende Zydeco-bands of toeschouwers met koebellen, stond ik erom bekend meer dan 13 mijl voorbij te laten gaan voordat ik mijn eerste kauwsnoepjes liet knallen.
Bij één race dacht ik dat ik mijn Turbo Double Expresso-opname zou redden tot ik de schok echt nodig had. Maar tegen de tijd dat die behoefte zijn hoofd opsteeg - in de vorm van een raar, vermoedelijk door de bloedsuikerspiegel veroorzaakt suikergebrek in mijn gezicht - was het te laat.

"Zodra je jezelf in een gat graaft, is het erg moeilijk voor je lichaam om in te halen", zegt Kim Mueller, M.S., R.D., C.C.S.D., een 2:52 marathonloper en oprichter van Fuel Defined Nutrition uit San Diego. Het is moeilijk om je tank bij te vullen omdat het zuurstof nodig heeft om voedsel te verteren en bloed naar je spieren te pompen. "Veel hardlopers overweldigen de darm en eindigen met al die calorie?n die rondzwerven en ze misselijk maken", zegt Mueller.

Experimenteer tijdens het trainen met pre-run en on-the-run tanken, en als je vaststelt wat
je aankan, blijf dan bij wat werkt. Mueller raadt aan om 75 tot 125 gram koolhydraten als ontbijt te eten (zoals een witte bagel of een laag vezelige crème van tarwegries en een banaan). Als je uren op de race hebt voordat het pistool afgaat, een energiebar twee uur voor de start afleggen en je sportdrank tot aan de kraal voederen. De gemiddelde loper verbrandt ruwweg tweederde van haar lichaamsgewicht in calorie?n per kilometer, zegt Mueller. Neem je eerste brandstof op het 10-K-teken en probeer 25 tot 30 procent van de totale calorie?n die je verbrandt te vervangen tussen de finish en daar. Voor een 150-pond runner, dat is 500 tot 600 calorie?n (of vijf tot zes gels).
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv



MessaggioInviato: Mer Giu 12, 2019 10:16 am    Oggetto: Adv



Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Vorrei far parte del Clan Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

 
Vai a:  
Puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare files in questo forum
Non puoi downloadare files da questo forum





Clan Friends Lineage2 topic RSS feed 
Powered by MasterTopForum.com with phpBB © 2003 - 2008